2012-04-28 | 17:53:33

lördag 17:30

här sitter jag ensam & kollar datonr lite. så tänkte slänga in ett till inlägg fast ett kortare än det förra. jag väntar på att mamma ska ringa så vi ka åka & handla. hon ville at jag skulle följa med så jag inte klagar på henne att hon har köpt fel saker (som hon burkar göra) så då följer jag helt enkelt med & handlar härdan efter. så slipper det bli lite tjaffs. idag så vaknade jag av att bella gapa IDAAAAAA. haha så sitter hon med hörlurar & datorn i knät. hon vaknade 8 & jag vaknade 11 haha stackarn har fått sitta helt ensam så länge. aja så vi åt frukost & tog på oss mjukis kläder & drog ner till solariumet & solade. gud va skönt det va. men är lite bränd på magen så det kliar lite haha.. får verkligen sola flera gånger per månad nu för jag vill verkligen få den där fina bruna färgen på koroppen den är så himla fin. aja sen drog vi hem till mig igen & slängde i färg i håret på mig. sen duschade jag & så sen så ringde bellas mamma & sa att hon skulle komma til rese för hon skulle till lidköping & fira hennes mormor. så nu sitter jag här & nördar datorn. blev inte så kort inlägg endå.. haha aja vi hörs hejdå :)


inte så mycket större skilnad sen innan men det syns lite mer i ljuset att det är lite mer åt det ljusbruna hållet ! :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!