2012-04-28 | 17:33:12

fredag !

Igår så va jag inte i skolan av att jag inte kunde sova på hela natten. jag somnade verkligen inte jag somnade typ vid 20 över 6 då mamma går upp. och en timma senare så ska jag upp. stor ide att sova i en timma bara. och jag hade verkligen världens huvudvärk. så jag va hemma så jag fick lite sömn. annars skulle jag inte orkat med lektionerna, bara somnat. gick upp ungefär vid halv två.. då ringde bella mig för hon skulle till frisören i stan & slingra håret blont. det tog cirka 3,5 timmar. men det va det värt för reslutatet blev verkligen super fint. den frisören va verkligen nogran & super trevlig. direkt när vi kom innan för dörrarna på salongen frågade hon vill ni ha något? te, kakor, kaffe? sånna frisrer tycker jag om som alltid är så glada & trevliga. så bella kom ut från salongen med ett fint leende på läpparna. och det hade jag med för det va verkligen fint. sen efter det gick vi hem till mig & hämtade mitt bankomat kort, kollade datorn fort & drog till maxi & köpte hårfärg till mitt hår. bella skulle igentligen färgat det på mig men det gjorde hon idag/lördag i stället. efter maxi drog vi till sigges & köpte cola & monster & popkorn. vi kom hem & börja städa mitt rum fr det va verkligen stökigt. tände ljus, slängde in popkornen i mikron & ladda ner en film & bara hade en tjej kväll bara jag & bästavän. helt underbart med en film till också. sen somna bella & jag va ju inte trött så jag sätte på en till film. hejsvejs! 



resultatet på den vackra tjejen ! 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!