2012-04-11 | 20:42:43

20:31

ojoj har glömt att blogga förlåt.. 
jag tävlade i måndags som jag skulle skriva om men glömde bort. jag tävlade LD på världens bästa laluna. 0 i grundomgången men rev ett hinder i omhoppningen. men det ledde endå till en andra plats. va jätte nöjd när jag kom hem med ett fint pris. & efter tävlingen så kom älsklingen "erik" vi kollade på film. mysigt mysigt. & tisdag, onsdag har jag varit i skolan & tagit det lungt. har inte kunnat sova på flera nätter. så har bara sovit typ 2-3 timmar nästan. inte bra inte bra. & idag så har jag varit med världens bästa bella. hon ska sova hos mig idag så vi kollar nog på film sen & tänder lite ljus & tar det lungt så vi somnar tidigt i kväll. hoppas på att erik kan komma i morgon. ni får ha det bra så länge. puss






0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!